de drie domeinen

 

 

 

 


 

 

"In mijn nieuwe managementbaan was ik op zoek naar wegen om ander gedrag te laten zien. Coaching door Anne heeft opgeleverd, dat ik inzicht kreeg in mijn overtuigingen, die in het verleden wellicht zinvol waren, maar niet meer hielpen in mijn nieuwe managersrol.

Door Anne's  manier van vragen stellen en het geven van praktische, bruikbare adviezen was ik in staat om mijn overtuigingen bij te stellen. Het effect is, dat ik minder d

 

irect reageer, vragen stel, empathie kan tonen en rustiger op mijn collega's overkom." 

manager zorgdienstverlening, zorgverzekeraar

 

 

Spiegelgesprek

Een spiegelgesprek is een bijzonder coachingsvorm. Het is een snelle en proactieve manier om loopbaanvraagstukken, problemen, toekomstperspectieven en andere wensen van medewerkers tijdig te onderkennen.
Dit houdt personeel gemotiveerd, wat essentieel is voor het succes van een onderneming. Ontevreden medewerkers werken minder efficiënt, hebben een grotere kans om ziek te worden of gaan op zoek naar een andere baan. Gemotiveerde medewerkers leveren daarentegen goed werk, zullen minder vaak verzuimen en leveren een positieve bijdrage aan de doelstellingen van uw bedrijf. 

 

 

Energie & motivatie

Een spiegelgesprek is een eenmalig intensief individueel coachingsgesprek, waarbij alle facetten van werk en leven, nu en in de toekomst in een vertrouwelijke setting aan de orde komen. De focus ligt op bruikbare adviezen en concrete acties, die onmiddellijk in de praktijk toegepast kunnen worden. Medewerkers krijgen meer inzicht in handelen, wensen en motivaties. Er wordt actief gewerkt aan de verbetering van communicatie, een oplossing gezocht voor werkdruk of andere stress, en gekeken naar carrièreperspectieven. Het spiegelgesprek is een effectieve manier om mensen in een relatief kort tijdsbestek weer ‘op de rails te zetten’, energie te geven en te motiveren.